رویه‌های ارسال کالا:

  1. تهیه و بسته‌بندی:
    • محصولات شما در روز کاری بعد ثبت سفارش پدازش و سپس بسته بندی شده و آماده تحویل به پست می شود.
    • اگر نکته ای جهت بسته بندی و یا حمل کالا می باشد که نیاز به رعایت آن است آن را هنگام ثبت سفارش اعلام نمایید.
    • پردازش و بسته بندی سفارش در موارد خاصی ممکن است با تاخیر همراه باشد ، این مورد از طریق پیامک به شما اعلام خواهد شد.
    • پردازش و بسته بندی سفارشات شما در روز های پیک مانند اسفند ماه و یا بلک فرایدی و یا جشنواره های تخفیفی سایت ممکن جهت حفظ کیفیت پردازش با تاخیر انجام شود ، این مورد به صورت عمومی به اطلاع خواهد رسید.
  2. تعیین روش حمل و نقل:
    • پس از ثبت سفارش با توجه به شهر و مبلغ سفارش شما گزینه های مختلفی برای ارسال کالا شما پیش بینی شده است
    • اگر سفارش شما بالای 500 هزار تومان باشد ارسال کالای شما رایگان می باشد. ( در صورت مشکل با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
    • اگر شهر محل دریافت شما در مشهد باشد ، سفارش شما از طریق پیک موتوری تحویل خواهد شد.
    • اگر شهر محل دریافت سفارش شما سایر شهر ها باشد . سفارش شما یا از طریق پست و یا از طریق تیپاکس ارسال می شود.( با توجه به حجم و موقعیت زمانی این مورد متغیر است)
  3. تعیین هزینه‌های حمل و نقل:
    • اگر سفارش شما بالای 500 هزار تومان باشد ارسال کالای شما رایگان می باشد. ( در صورت مشکل با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید) در غیر این صورت هزینه ارسال سفارش بر عهده مشتری می باشد.
  4. تحویل به شرکت حمل و نقل:
    • کالای شما پس از پردازش تحویل شرکت حمل و نقل ( پست و یا تیپاکس ) میشود. ما تمام تلاش خودرا میکنیم حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش سفارشات شما تحویل شود.
    • اطلاعات رهگیری مرسوله در صورتی که مشخصات ثبت نامی صحیحی اعلام کرده باشید برای شما پیامک می شود. در صورت نیاز با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.
  5. پیگیری و ردیابی:
    • سفارش شما از زمان تحویل به شرکت حمل و نقل تا زمان تحویل شما روزانه توسط کارشناسان ما رهگیری می شود.
  6. پذیرش کالا:
    • پس از دریافت کالا همکاران ما جهت اطمینان از تحویل کالا با شما ارتباط برقرار میکنند.
  7. خدمات پس از فروش:
    • در صورت وجود مشکل یا خرابی در کالا، بر اساس شرایط تعیین شده، خدمات پس از فروش ارائه شود.